پرش به محتوا

پلمپ کیسه و کیف اسناد

بازدیدها: 167

پلمپ پلاستیکی ( Plastic seal ) شکل دیگری از انواع پلمپ است . این دسته از پلمپها تنوع بسیار زیادی دارد . و همانطور که نام آن نشان میدهد از مواد اولیه اصلی پلیمر مقاوم و انعطاف پذیر ساخته شده است .

انواع پلمپ کیسه و کیف اسناد ( Bag seal ) از انواع پلمپ پلاستیکی است و با مواد پلیمری صنعتی مقاوم و با کیفیت ساخته شده و با وجود ظرافت کلیه نیازهای مورد انتظار یک پلمپ کیسه را دارا میباشد .

برخی از پلمپ های مورد استفاده بعنوان پلمپ کیسه از انواع دیگر پلمپ ها مانند پلمپ های پلاستیکی و یا پلمپ های کابلی میباشد . ولی پلمپ های دیگری هم وجود دارد که بطور اختصاصی برای انواع کیف مورد استفاده قرار میگیرد .

برخی از پلمپ های مورد استفاده برای کیف اسناد از قطعه دیگری که نگهدارنده پلمپ است و بصورت ثابت روی کیف یا کیسه نصب میشود تشکیل شده است .
این نوع پلمپ برای کیف اسناد ، ساک ، کیسه های زیپ دار و امثال آن قابل استفاده میباشد .

روی پلمپ های پلاستیکی هم مانند انواع دیگر پلمپها علامت و یا طرح دلخواه و شماره مورد نظر خریدار حک میگردد . شماره های پلمپها منحصر به فرد و غیر تکراری است و قابل ردیابی میباشد .
استفاده از آن بسیار سهل و آسان و بدون نیاز به ابزار و آموزش خاص بوده و به راحتی قفل میشود .
ضد تقلب و دستکاری است ( قابل باز شدن نیست ) . به این معنی که هرگونه تلاش برای دستکاری و یا تغییر وضعیت پلمپ باعث تغییر ظاهری پلمپ میشود .
امکان تولید در رنگهای مختلف و با مواد پلیمری متفاوت طبق سفارش وجود دارد .
هر تلاشی برای باز کردن آن باعث مخدوش شدن و یا خرابی پلمپ میشود .

www.basitco.ir

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و نشانه گذاری مکان های مورد نظر شما