پرش به محتوا

پلمپ تسمه ای فلزی

بازدیدها: 164

انواع پلمپ تسمه ای فلزی ( Metal Seal )شکل دیگری از پلمپهای یکبار مصرف است . و همانطور که نام آن نشان میدهد از ورق فلزی آلیاژی مقاوم و با کیفیت ساخته شده است .

انواع پلمپ تسمه ای فلزی علاوه بر محلهای با قفل استاندارد از قبیل کانتینرها معمولا برای محلهایی که دارای شرایط ویژه بوده و شرایط استاندارد ندارند قابل استفاده میباشد .پلمپ ها عموما دارای طول حدود ۲۰ سانتیمتر هستند . البته در صورت نیاز به طول بیشتر ، میتوان با استفاده از تسمه رابط به همراه پلمپ ، کمبود طول را جبران کرد .
دارا بودن فضای مناسب برای حک علامت ، قیمت مناسب و در عین حال داشتن امنیت لازم ، بعلاوه درج شماره و علامت با روش حک برجسته که دارای ضریب امنیتِی بالا میباشد از مزایای پلمپ تسمه ای فلزی ( Metal seal ) است .
پلمپ تسمه ای فلزی علاوه بر محلهای با قفل استاندارد برای مواردی که دارای شرایط ویژه بوده و نیاز به پلمپ قابل انعطاف و باریک دارند : مانند بونکرهای حمل سیمان ، کیسه های نمونه ، وسایل اندازه گیری ، جعبه های نگهداری کالا ، درهای ورود و خروج ، شیرهای تخلیه و بارگیری و امثال آن قابل استفاده میباشد .

استفاده از پلمپ تسمه ای آسان و راحت و بدون نیاز به ابزار و آموزش خاص بوده و به راحتی قفل میشود . و پس از قفل شدن دیگر باز نمیشود . و برای باز کردن پلمپ باید آن را تخریب کرد .به همین دلیل پلمپ های فلزی یکبار مصرف هستند و قابل استفاده مجدد نمیباشند .

ضد تقلب و دستکاری است ( قابل باز شدن نیست ) . به این معنی که هرگونه تلاش برای دستکاری و یا تغییر وضعیت پلمپ باعث تغییر ظاهری پلمپ میشود .
هر تلاشی برای باز کردن آن باعث مخدوش شدن و یا خرابی پلمپ میشود .

www.basitco.ir

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و نشانه گذاری مکان های مورد نظر شما