پرش به محتوا

پلمپ کانتینری MP11

بازدیدها: 148

پلمپ کانتینری
پلمپ کانتینری MP11

پلمپ کانتینری M.P.11


پلمپ کانتینری M.P.11 همانطور که نام آن نشان میدهد معمولا برای کانتینر و یا محلهای مشابه کاربرد دارد . این پلمپ از دو قسمت تشکیل شده است . قسمت اول میله فولادی با آبکاری گالوانیزه و آلیاژ فلزی فشرده که در بعضی از مدلهای پلمپهای کانتینری از جمله این نوع پلمپ با مواد پلیمری مقاوم و با کیفیت پوشیده شده ساخته شده است . و قسمت کله پلمپ که از قفل فلزی که با روکشی از مواد پلیمری پوشیده شده است .


روی کله قطعه پلمپ مشخصات مورد نیاز خریدار از جمله طرح و علامت و شماره سریال دلخواه درج میگردد . ( درج ترکیب شماره و حروف امکان پذیر میباشد .)


  درج شماره و علامت با روش چاپ عمیق ( Deep Stamp ) که دارای ضریب امنیتِی بالا میباشد انجام میشود .

بدلیل نوع خاص حک علامت با وجود حفظ ضریب امنیت امکان حک علامت و شماره بصورت رنگی نیز وجود دارد .

پلمپ کانتینری
پلمپ کانتینری MP11

پلمپ کانتینری میله ای معمولا برای محلهای قفل استاندارد از قبیل کانتینرها ، درهای انبار با قابلیت قفل استاندارد ، وسایل اندازه گیری بزرگ ، جعبه های نگهداری کالا ، شیرهای تخلیه و بارگیری محلهایی که امکان نصب این نوع پلمپ را دارا باشند و امثال آن قابل استفاده میباشد .

استفاده از آن سهل و آسان است . بدون نیاز به ابزار و آموزش خاص و توسط هر کاربری میتواند نصب شود . به راحتی قفل میشود و پس از قفل شدن باز نخواهد شد .

بطور کلی همه پلمپها از جمله این نوع پلمپ کانتینری میله ای یکبار مصرف میباشد . و پس از تخریب و باز شدن دیگر قابل استفاده نخواهد بود .

ضد تقلب و دستکاری است ( قابل باز شدن نیست ) .

هر تلاشی برای باز کردن آن باعث مخدوش شدن و یا خرابی پلمپ میشود .امکان تولید در رنگهای متفاوت و طبق سفارش وجود دارد .

پلمپ جایگزین

www.basitco.ir

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و نشانه گذاری مکان های مورد نظر شما