پرش به محتوا

پلمپ ایمنی چیست

بازدیدها: 177

__________________________________

پلمپ ایمنی (پلمپ امنیتی)

آیا میدانید پلمپ ایمنی چیست ؟

و چه مزایایی دارد ؟

پلمپ ایمنی ( پلمپ امنیتی ) نوعی از قفلهای ایمنی  با خصوصیات ویژه میباشد . از مشخصه های بارز پلمپ های ایمنی منحصر به فرد بودن آنها است . به این معنی که هر پلمپ ایمنی صرف نظر از نوع و شکل و موارد استفاده آن داری شماره سریال اختصاصی میباشد که تکراری نیست . بعلاوه اینکه معمولا روی پلمپ ها علامت و یا نام  مورد نظر خریدار درج میگردد .

پلمپ های ایمنی دارای تقسیم بندیهای متفاوت است .پلمپها معمولا بر اساس مواد اولیه بکار رفته و یا نوع کاربرد آن به دسته های مختلفی تقسیم میشوند . از آن جمله تقسیم پلمپ میله ای ، پلمپ کابلی ، پلمپ فلزی ، پلمپ پلاستیکی ، پلمپ سیمی است . دسته بندی دیگر پلمپ کانتینر ، پلمپ مخازن ، پلمپ وسایل اندازه گیری ، پلمپ شیر تخلیه ، پلمپ واگن ، پلمپ تانکر و از این قبیل میباشد .

با توجه به مطالب ذکر شده مشخص میگردد که پلمپ ها یکبار مصرف است . و پس از استفاده برای فک و باز کردن آنها باید پلمپ تخریب گردد . پلمپ ها بر خلاف قفل های معمول ممکن است دارای استحکام بالا نباشند . این موضوع به علت نوع کاربرد پلمپ ( پلمپ امنیتی ) میباشد . چون بیشتر برای ردیابی و نشانه گذاری  و اطمینان از عدم تغییر در وضعیت مورد نظر بکار میرود .

    هر نوع و دسته از پلمپ ها دارای خصوصیات عمومی میباشند که تقریبا در بین همه آنها مشترک است . و خصوصیات ( ویژگیهای )  اختصاصی دارند که این ویژگیها مشخص کننده نوع کاربرد معمول پلمپ ها است .

     از انواع جدیدتر پلمپ ها پلمپ های الکترونیکی هستند . که با استفاده از فن آوری RF امکان ردیابی  با استفاده از تحهیزات الکترونیکی را داشته و برخی از انواع آن قابلیت استفاده مکرر را دارند .

     تکنولوژی جدید و روز آمد پلمپهای ایمنی( پلمپ های امنیتی ) یکبار مصرف با قابلیت حفظ امنیت و نشانه گذاری انحصاری باعث ارائه روشی مطمئن برای مشاهده و نظارت است . پلمپها نشان دهنده هرگونه دخل و تصرف ، تردد ، دستکاری ، جابحایی ، کنترل و حفاظت محیطهای بسته ، ظروف ، جهبه ها ، ابزار و وسایل اندازه گیری ( کنتورها ) ، … شده است .

بعلاوه اینکه تنوع این پلمپها امکان انطباق آنها را با شرایط گوناگون و نیازهای متفاوت فراهم ساخته است . به همین سبب پلمپهای جدید جایگزین بسیار مطمئن ، ایمن ، آسان و ارزان برای روشهای سنتی و قدیمی ( سیم و سرب ) شده است .

     شرکت بسیط بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ایرانی این نوع پلمپها با قابلیت و توانایی طراحی ، ساخت و تولید انواع مختلف پلمپهای یکبار مصرف قادر به تهیه پلمپهای گوناگون و در صورت نیاز ساخت پلمپهای جدید و ویژه متناسب با نیاز خریدار از مرحله طراحی تا تولید میباشد و این توانایی به میزان قابل توجهی نیازهای گوناگون خریداران را بر طرف نموده است . تجربه مفید گذشته و دانش فنی به روز متخصصین این شرکت نقطه قوت و اطمینان بخش برای مصرف کننده در زمینه تامین پلمپهای مورد استفاده میباشد .

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و نشانه گذاری مکان های مورد نظر شما

میتوانید از سایت www.basitco.ir هم دیدن کنید