پرش به محتوا

پلمپ کابلی کانتینری CP1

بازدیدها: 148

پلمپ کابلی کانتینری
پلمپ کابلی کانتینری CP1

پلمپ کابلی کانتینری C.P.1


پلمپ کابلی کانتینری C.P.1
همانطور که نام آن نشان میدهد از مواد اولیه اصلی کابل و انعطاف پذیر است . این پلمپ از دو قسمت تشکیل شده است. قسمت کابل پلمپ ، از کابل فولادی و دو قطعه انتهایی کابل با آلیاژ فولادی که با پوشش گالوانیزه مقاوم و با کیفیت پوشیده شده است . و قسمت کله پلمپ که از قفل فلزی تشکیل شده و روکشی از مواد پلیمری مقاوم دارد .

روی کله قطعه پلمپ مشخصات مورد نیاز خریدار از جمله طرح و علامت و شماره سریال دلخواه درج میگردد . ( درج ترکیب شماره و حروف امکان پذیر میباشد .)

  درج شماره و علامت با روش چاپ عمیق ( Deep Stamp ) که دارای ضریب امنیتِی بالا میباشد انجام میشود .

بدلیل نوع خاص حک علامت با وجود حفظ ضریب امنیت امکان حک علامت و شماره بصورت رنگی نیز وجود دارد .
این نوع پلمپ علاوه بر محلهای با قفل استاندارد از قبیل کانتینرها معمولا برای محلهایی که دارای شرایط ویژه بوده از قبیل کانتینرها محدودیت اندازه بوده و نیاز به پلمپ باریک و قابل انعطاف دارند قابل استفاده میباشد .

پلمپ کابلی کانتینری
پلمپ کابلی کانتینری CP1

پلمپ کابلی برای محلهای با قفل استاندارد از قبیل کانتینرها ، درهای انبار با قابلیت قفل استاندارد ، و محلهای با قفل غیر استاندارد مانند وسایل اندازه گیری بزرگ ، جعبه های نگهداری کالا ، شیرهای تخلیه و بارگیری محلهایی که امکان نصب این نوع پلمپ را دارا باشند و امثال آن قابل استفاده میباشد .

استفاده از آن سهل و آسان است . بدون نیاز به ابزار و آموزش خاص و توسط هر کاربری میتواند نصب شود . به راحتی قفل میشود و پس از قفل شدن باز نخواهد شد .

بطور کلی همه پلمپها از جمله این نوع پلمپ کانتینری میله ای یکبار مصرف میباشد . و پس از تخریب و باز شدن دیگر قابل استفاده نخواهد بود .

ضد تقلب و دستکاری است ( قابل باز شدن نیست ) .

هر تلاشی برای باز کردن آن باعث مخدوش شدن و یا خرابی پلمپ میشود .

قطر کابل مورد استفاده بطور معمول ۲/۵ میلیمتر و طول آن ۲۰ سانتیمتر میباشد . ولی قطر و طول کابل طبق سفارش قابل تغییر میباشد .

امکان تولید در رنگهای متفاوت و طبق سفارش وجود دارد .

پلمپ جایگزین

www.basitco.ir

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و نشانه گذاری مکان های مورد نظر شما