پرش به محتوا

در باره شرکت بسیط

بازدیدها: 188

__________________________________

در باره بسیط آنچه بطور خلاصه میتوان گفت این است . با توجه به نیاز کشور ، شرکتهای حمل و نقل ، واحدهای تولیدی ، صنایع داخلی و … به پلمپ در این راه قدم گذاشت . و در جهت تامین نیاز داخل و حتی صادرات کالا در کنار ساخت قطعات صنعتی تلاش کرد . و بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ایرانی انواع پلمپ شناخته شده است . انواع پلمپ ایمنیپلمپ،پلمپ میله ای،پلمپ پلاستیکی،پلمپ فلزی،پلمپ کابلی.پلمپ تسمه ای،پلمپ کانتینری،پلمپ کیف،پلمپ کنتور،… از این قبیل است . در باره بسیط میتوان گفت با امکان طراحی ، ساخت و تولید پلمپهای متنوع و ویژه برای کاربردهای گوناگون توانسته در تامین نیاز پلمپهای ایمنی قدم بردارد . کانتینرهای حمل کالا ، تانکرهای حمل مایعات ، شیرهای تخلیه ، واگنهای راه آهن ، مخازن حمل سیمان  . دربهای انبار ، درهای ورودی ، کیسه های حمل کالا و مرسولات پستی ، کنتورها و وسایل اندازه گیری ،… از موارد کاربرد پلمپ میباشند . بسیط با بهره گیری از متخصصین خود از مرحله طراحی تا مرحله تولید و عرضه انواع پلمپ و قطعات صنعتی را به انجام رساند .

      در باره بسیط باید گفت همگام با پیشرفت در کلیه زمینه ها در تامین امنیت و ردیابی و نشانه گذاری کالا . محصول ، بسته ها ، کنترل ورود و خروج ، محدود کردن دسترسیها مورد توجه بسیار قرار گرفته است . جلوگیری از دخل و تصرف ، حفظ مرزبندیها ، … نیز روشهای نوین و قابل اعتماد و با قابلیت ردیابی و حفظ مشخصات .بخصوص مشخصات منحصر بفرد نیز مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از این روشها ، استفاده از پلمپهای ایمنی ( یا به عبارت دیگر قفلهای ایمنی یکبار مصرف ) میباشد . پلمپها با دارا بودن علامت یا نام انحصاری مصرف کننده و شماره سریال منحصر بفرد و غیر تکراری کاربد فراوان پیدا کرده است . مهمتر از آن خصوصیت غیر قابل باز شدن مگر با تخریب و مخدوش نمودن پلمپ ، اطمینان قابل قبولی در حفظ محدودیت های مورد نظر مصرف کننده پلمپ را فراهم می آورد . انواع پلمپ برای دسترسی به اهداف ذکر شده و جلوگیری از دخل و تصرف ، حفظ مرزبندیها ، … مورد استفاده قرار میگیرد . پلمپهای جدید با روشهای نوین و قابل اعتماد و با قابلیت ردیابی و حفظ مشخصات بخصوص مشخصات منحصر بفرد نیز کاربرد فراوان دارد .

هزینه بسیار اندک و تنوع پلمپها در شکل ، مواد اولیه ، موارد کاربرد ، نحوه استفاده ، رنگ ، قیمت  ، …  نکته قابل توجهی است . پلمپهای ایمنی جدید امتیازات شاخصی دارند . این امتیازات با تامین اطمینان از وجود هرگونه دخل و تصرف ، نشانه گذاری و امکان ردیابی موارد احتمالی در صورت لزوم ، باعث افزایش روز افزون از آنها شده است.

     در حال حاضر شرکت بسیط بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ایرانی این نوع پلمپها شناخته شده است . و با قابلیت و توانایی طراحی ، ساخت و تولید انواع مختلف پلمپهای یکبار مصرف در کنار قطعات صنعتی قادر به تهیه پلمپهای گوناگون میباشد . و در صورت نیاز قادر به ساخت پلمپهای جدید و ویژه متناسب با نیاز خریدار از مرحله طراحی تا تولید میباشد . این توانایی به میزان قابل توجهی نیازهای گوناگون خریداران را بر طرف نموده است .

تجربه مفید گذشته و دانش فنی به روز متخصصین این شرکت نقطه قوت و اطمینان بخش برای مصرف کننده در زمینه تامین پلمپهای مورد استفاده میباشد . کافی است برای تامین پلمپ مورد نیاز خود با این شرکت تماس بگیرید . ما برای پاسخ به سوالات شمادر این رابطه آماده ایم و پاسخگویی را وظیفه خود میدانیم .

پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت ونشانه گذاری مکان های مورد نظر شما

www.basitco.ir