پرش به محتوا

تماس با ما

بازدیدها: 238

اطلاعات تماس با ما

__________________________________
نشانی : تهران – اول جاده دماوند – خیابان اتحاد – خیابان هفدهم غربی – پلاک ۷۸

تلفن : ۷۷۳۴۳۹۲۹-۰۲۱

فکس : ۷۷۳۴۶۳۳۹-۰۲۱

basit@basitco.ir

sale@basitco.ir

تماس با ما-اینستاگرام بسیط
تماس با ما-اینستاگرام بسیط

لطفا برای تماس با ما اطلاعات زیر را تکمیل و پیام خود را ارسال کنید .

__________________________________

    ارتباط با مدیریت

    پلمپهای ایمنی بسیط راهی مطمئن و کم هزینه برای حفظ امنیت و محدود کردن دسترسی به مکان های مورد نظر شما

    شرکت بسیط با توجه به نیاز کشور و صنایع داخلی به پلمپ ایمنی و در جهت تامین نیاز داخل و حتی صادرات کالا تلاش کرده است . این شرکت بعنوان اولین و بزرگترین تولید کننده ایرانی :

    انواع پلمپ ( پلمپ،پلمپ میله ایپلمپ پلاستیکیپلمپ فلزیپلمپ کابلیپلمپ تسمه ایپلمپ کانتینریپلمپ کیف-… )

    با امکان طراحی ساخت و تولید پلمپهای متنوع و ویژه برای کاربردهای گوناگون از قبیل : کانتینرهای حمل کالا ، تانکرهای حمل مایعات ، شیرهای تخلیه ، واگنهای راه آهن ، مخازن حمل سیمان  ، دربهای انبار ، درهای ورودی ، کیسه های حمل کالا و مرسولات پستی ، کنتورها و وسایل اندازه گیری ،…

    توانسته در تامین نیاز پلمپهای ایمنی قدم بردارد . این شرکت قابلیت و توانایی طراحی ، ساخت و تولید انواع مختلف پلمپهای یکبار مصرف را دارد . و قادر به ساخت پلمپهای جدید و ویژه متناسب با نیاز خریدار از مرحله طراحی تا تولید میباشد . شما می توانید با یک شرکت باتجربه و پویا با توانایی طراحی و ساخت و تولید انواع مختلف پلمپهای یکبار مصرف و قطعات صنعتی و یک متخصص مناسب در زمان مناسب مشورت کنید . همکاری با ما ساده و بدون دردسر است. برای شروع ، می توانید نتایج تلاش ما و اطلاعات بیشتر در مورد قطعات تولید شده. را در وب سایت ما پیدا کنید .

    اگر در مورد قطعات مورد نیاز خود نیاز به  مشاوره و راهنمایی دارید ، با همکاران ما در تماس باشید و ما در حد توان برای یافتن راه حل مناسب شما تلاش میکنیم .